BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Julai 10, 2012

dialah penyelamatku

assalamualaikum semua..
    dalam hidup ini pernah misz terfikir nak tamatkan hidup misz ni.. misz dah bosan dengan hidup misz sekarang.. misz penat nak teruskan kehidupan ni.. dah letih.. hari2 sakit.. bila sakit saat itu misz rasa sunyi.. terlalu sunyi.. seoleh2 dah xda guna misz hidup dalam dunia nie.. misz terlalu sunyi bila misz keseorangan..
    sampai skrg misz terkilan.. mak misz pnh ucapkan kata2 yang amat pedih.. "aq xada anak yang menyusahkan aq dalam hidup aq nie" mak misz ucap masa misz menahan sakit kepala amat sngt.. terkilan betul masa tu.. sampai terdetik dalam hati misz nak tamatkan riwayat misz.. sbb misz xnak terus berasa bersalah sebab mak misz pernah rasa begitu.. tp saat tu Allah membantu misz.. terlintas misz untuk mendengar lagu seseorg dalam sebuah kumpulan...
    saat misz dengar suaranya yang merdu, lembut dan halus berserta dengan lagu yang agak damai untuk didengari.. saat itu misz batal niat untuk membunuh diri.. misz simpan azam unutk berjumpa dengan dia.. kali pertama lihat wajahnya dimajalah.. misz terus mencari datanya.. selepas melihat dan mendengar suaranya membuatkan misz jatuh hati pada dia.. waktu itu sngt bahagia.. bahagia yang xterhingga.. jika misz inggin buat benda perkara yang xsepatutnya buat.. misz akan melihat wajahnya dan mendengar suaranya..
   misz akan menangis disaat dia menyanyi.. tangisan yang bercampur.. sedih+gembira+bahagia+pedih.. saat itu misz sedar dialah penyelamat hidupku.. akan misz ingt dia sampai akhir hayat misz.. xkan misz lupakan dia walaupun sesaat..
    "Ya Allah, sesungguhnya hambamu ini sentiasa melakukan dosa dan saat itu Engkau menyelamatkan aku., Sesungguhnya Engkau tahu apa yang baik buatku.. Aku memohon padaMu.. temukanlah aku dengan penyelamat hidup aku. Amin"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan