BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mei 30, 2012

dekat

assalamualaikum.. lama juga saya xlayan blog ni.
    macam korang baca tajuk hari ni "dekat". haaaa.. nak tahu napa saya guna tajuk 2? sebenarnya saya merindui seseorang.. ehhhh.. bukan seorang tp mereka.. korang mesti pelik sebab saya cakap seorangkan.. tp ntah kenapa.. setiap kali saya dengar suara mereka, tawanya, tengok senyumannya, jelingannya dan mukanya.. terasa dekat sangat.. terasa mereka ada disisi.. seoleh-oleh mereka berbual denganku. sehari saya xdengar suara mereka pasti terasa kosong sangat hari tu.. ibarat saya xmakan nasi sehari xsah kena ada jugak nasi 2..

     terasa nak terbang pergi kat diaorang. terasa nak berbual dengan mereka. terasa nak dengar tawa merea. terasa nak tengok senyuman mereka di depan mata sendiri. (banyaknya 'terasa'.. nampak sangat dah rindu.. bukan rindu je.. rindu bin angau ni.. bahaya ni kena call hospital Tanjung Rambutan..)

     mana nak cukup.. (=_=)=3 hari-hari asyik tengok mereka dekat gambar je.. mana nak sama tengok diaorang dekat reality.. OMG! betul2 rindu.. harap sangat dapat jumpa diaorang.. setiap kali dengar suara diaorang pasti terasa perit, sedih, rindu.. (perasaan apa tu?) saya xdapat nak agak.

     MAK AI!! jiwangnya saya hari ni.. haha.. mana xjiwang.. rindu punya pasal.. habis segala rindu diluahkan.. dah xmacam saya yang selalu tercabut wayar tu.. xpelah sampai sini jelah. ssshhh! jangan bagitau orang lain pasal ni.. hanya kita-kita je.. dan hanya di Ceritaku!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan